četvrtak, 29. ožujka 2012.

Zarada na Facebooku

Dragi čitatelji, dobar dan. Malo sam pauzirao, ali to ne znači da sam prestao pisati. Dobro mi je došao odmor i sada opet krećemo. Malo sam njuškao po internetu i zapravo shvatio da na istome ima još mnogo zanimljivih tema koje nismo obradili. Uzmimo za primjer današnju temu: "Zarada na Facebooku". Pa to je tek nov način zarade koji ćemo pojasniti.

 



Dakle, u zadnje vrijeme sam čuo da se šuška o zaradi na Facebooku i stvarno sam se zapitao kako. Ispalo je da možete zaraditi vrlo lagano i to tako da pogledate reklame koje vam Facebook nudi. Da, vrlo jednostavno, ali dakako ima par kvaka. Zarada na Facebooku je posebna zato što u jednu ruku zarađujete, a u drugu ruku i ne zarađujete baš pravi novac. Da pojasnim, gledajući reklame vi dobivate virtualni novac na svoj Facebook račun. Hm, to baš i nije pravi novac no ako uzmete u obzir da mnogo ljudi daje prave ( opipljive ) novce da bi na Facebooku dobili virtualne onda to u jednu ruku i je dobro.

S tim virtualnim novcima možete kupovati, hm, svašta. Od raznih poklona ( naravno virtualnih ) do mnogih drugih stvari koje ja osobno nisam imao prilike kupiti.


Možda ćete se zapitati zašto uopće kupovati na Facebooku. Na to vam, pitanje ne bih znao odgovoriti, ali bih vam znao reći da se virtualni novci ne mogu "prebaciti" u prave.


Hm, zanimljivo jelda?


Posebnog načina za prijavu nema. Jednostavno budete na Facebooku i možda vam se posreći te vas Facebook upita želite li pogledati neku reklamu za novac. Ja osobno ovo još nisam doživio, ali program je još relativno "mlad" pa se ne treba zamarati. Neka vam ova "zarada" bude više zezancija nego posao.


Svi komentari i prijedlozi su dobrodošli!


Pozdrav! 

_________________________________________________________________________
preuzeto sa:  http://kakonemozetezaraditinainternetu.blogspot.com/2011/05/zarada-na-facebooku.html

Nema komentara:

Objavi komentar